Producentgaranti


Håndtering af producentgaranti.

Vi yder naturligvis reklamationsret efter forbrugerrådets forskrifter.

Her ud over har nogle af de produkter vi forhandler en yderligere garanti fra producenten – en producentgaranti. Dette er som navnet angiver en garanti fra producenten, der er direkte imellem dig som kunde og producenten. Denne garanti er gældende med producentens garantibetingelser og kan ikke sammenlignes med den reklamationsret, der er lovgivet for de første 2 år.

Da det kan være svært for vores kunder at håndtere producentgarantien har vi skabt en løsning hvor vi håndterer procedurerne med producenten, så det bliver nemmere for dig som kunde.

Kontakt vores kundeservice for assistance.

 

Europæiske producenter.

Producenter med hovedkontor i Europa.
For at du som kunde, ikke skal besværes med at sende defekte produkter til producenten for ombytning og igennem en større RMA producere, har vi lavet følgende løsning:

Bemærk at denne løsning kun er mulig, hvis vi har et tilsvarende produkt fra producenten på lager.
Bemærk at producentgarantien stadig er betinget at korrekt brug af produktet, jf. producentens retningslinjer og specifikationer for produktet.

  • Du kan sende det / de defekte produkter til vores lager med udfyldt formular der rekvireres pr. e-mail.
  • Herefter ombytter vi produktet til samme eller tilsvarende produkt fra producenten.
  • Vi håndterer RMA proceduren med producenten.
  • Vi afholder udgifterne i forbindelse med håndtering af ombytning, RMA i forhold til producenten m.v.
  • Den eneste udgift for dig er forsendelse til vores lager og fra vores lager til dig. Dette faktureres via e-mail, hvor du får tilsendt et link til nem betaling.

 

LEDlife

LEDlife har hovedsæde i Danmark.
For at vores kunder nemt kan håndtere en reklamation, med det supportteam de kender, har vi lavet følgende løsning:

Bemærk at denne løsning kun er mulig, hvis vi har et tilsvarende produkt fra LEDlife på lager.
Bemærk at producentgarantien stadig er betinget at korrekt brug af produktet, jf. producentens retningslinjer og specifikationer for produktet.

  • Du kan sende det / de defekte produkter til vores lager, med udfyldt formular der rekvireres pr. e-mail.
  • Herefter ombytter vi produktet til samme eller tilsvarende LEDlife produkt.
  • Vi håndterer RMA proceduren med LEDlife.
  • Vi afholder udgifterne i forbindelse med håndtering af ombytning, RMA i forhold til LEDlife m.v.
  • Eneste udgift for dig er forsendelse til vores lager og fra vores lager til dig. Dette faktureres via e-mail, hvor du får tilsendt et link til nem betaling.