Håndtering af producent garanti.

Vi yder naturligvis garanti og reklamationsret efter forbrugerrådets forskrifter.

Her ud over har nogle af de produkter vi forhandler en yderligere garanti fra producenten – en producentgaranti.
Dette er som navnet angiver en garanti fra producenten, der er direkte imellem dig som kunde og producenten.
Denne garanti er gældende med producentens garantibetingelser og kan ikke sammenlignes med den reklamationsret og garanti, der er lovgivet for de første 2 år.

Da det kan være svært for vores kunder at håndtere producentgarantien har vi skabt en løsning hvor vi håndterer procedurerne med producenten, så det bliver nemmere for dig i tilfælde af reklamation.

 

V-Tac

V-Tac har hovedkontor i England.
For at vores kunder ikke skal besværes med at sende defekte produkter til England for ombytning og igennem en større RMA producere, har vi lavet følgende løsning:

Bemærk at denne løsning kun er mulig, hvis vi har et tilsvarende produkt fra V-Tac på lager.
Bemærk at producentgarantien stadig er betinget at korrekt brug af produktet, jf. producentens retningslinjer og specifikationer for produktet.

  •          Du kan sende det / de defekte produkter til vores lager med udfyldt formular der rekvireres pr mail.
  •          Herefter ombytter vi produktet til samme eller tilsvarende V-Tac produkt.
  •          Vi håndterer RMA proceduren med V-Tac.
  •          Vi afholder udgifterne i forbindelse med håndtering af ombytning, RMA i forhold til V-Tac m.v.
  •          Eneste udgift for dig er forsendelse til vores lager (40 kr) og fra vores lager til dig (40 kr) – totalt 80 kr. Denne faktureres via mail og der sendes link til nem kortbetaling/Mobilepay.

 

LEDlife

LEDlife har hovedsæde i Danmark.
For at vores kunder nemt kan håndtere en reklamation, med det supportteam de kender ved MrPerfect, har vi lavet følgende løsning:

Bemærk at denne løsning kun er mulig, hvis vi har et tilsvarende produkt fra LEDlife på lager.
Bemærk at producentgarantien stadig er betinget at korrekt brug af produktet, jf. producentens retningslinjer og specifikationer for produktet.

  •          Du kan sende det / de defekte produkter til vores lager, med udfyldt formular der rekvireres pr mail.
  •          Herefter ombytter vi produktet til samme eller tilsvarende LEDlife produkt.
  •          Vi håndterer RMA proceduren med LEDlife.
  •          Vi afholder udgifterne i forbindelse med håndtering af ombytning, RMA i forhold til LEDlife m.v.
  •          Eneste udgift for dig er forsendelse til vores lager (40 kr) og fra vores lager til dig (40 kr) – totalt 80 kr. Denne faktureres via mail og der sendes link til nem kortbetaling/Mobilepay.