Generelt:

Vi sælger til private, virksomheder og offentlige institutioner.
Alle varepriser er inklusiv moms.
Vi er en Dansk virksomhed med eget lager i Danmark - dette sikre dig hurtig levering og nem ombytning.

 
Forsendelse / levering:

Lagervarer afsendes samme dag, ved bestilling inden kl. 15.30.
Varer der er udsolgt, leveres normalt inden for 1-2 uger. Forventet leveringsdato fremgår af varebeskrivelsen.

Al brev-/pakkelevering af varer med vægt under 50 kg. foregår med Post Danmark.


Priser for forsendelse:

Der er gratis forsendelse uden omdeling og til erhverv ved køb over 500 kr.

Forsikret pakke med omdeling 100 - 500 g.

DKK 42,00

Forsikret pakke uden omdeling

DKK 40,00

Forsikret pakke med omdeling over 500 g.

DKK 49,00

Estimeret: Forsikret pakke EU

DKK 100,00

Estimeret: Forsikret pakke (Udland)

DKK 250,00

Det er ikke muligt at afhente varerne.

Returnering og fortrydelsesret:

Fortryder du mod forventning et køb, kan du indenfor 21 dage efter modtagelse returnere varen til os. Vi refunderer ikke fragtudgifter forbundet med med returnering. Ved returnering af en vare skal denne være i original emballage.

Det er ok at fx en pære er testet - du kan stadig returnere den og få det fulde beløb retur. Bare den returneres i samme stand og original emballage. 

Bare send varerne retur, sammen med en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af årsagen til returneringen til:

MrPerfect
v/BMD Trading
Tøndervej 24
6230 Rødekro

Returpakker skal sendes retur med omdeling til vores adresse. 

Har du foretaget et køb fra et EU land, kan du rette henvendelse til os via: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 


Betingelser for returnering:

Varens salgsværdi må ikke forringes. Hvis varen bliver beskadiget eller forringet og det skyldes manglende eller for dårlig indpakning, mister du din fortrydelsesret. 
Ved returnering genplaceres varen således i producentens originalemballage og pakkes forsvarligt ind i korrekt fragtemballage. Du må ikke påklistre mærkater eller skrive direkte på producentens originalemballage. Dette skal ske på fragtemballagen.

Vi beder dig vedlægge en kopi af fakturaen, samt et brev hvori du fortæller at du ønsker at returnere varen. Vi refunderer så beløbet direkte til dit kort.
Hvis du har en forklaring på, hvorfor du har fortrudt købet ønsker vi gerne det.

Ved salg til virksomhed ydes normalt ikke 21 dages returret.

 

Garanti/reklamation:

Der ydes 2 års reklamationsret på alle produkter, ved salg til private. Reklamationsretten omfatter fabrikationsfejl og mangler. For varer med en begrænset holdbarhed eller slid, er din reklamationret begrænset til den periode der er sædvanlig for den pågældende vare.
Skulle der mod forventning ikke være noget galt med produktet, betragtes det ikke længere som en reklamationssag. Vi forbeholder os her retten til at fakturere de forsendelsesomkostninger der måtte komme i forbindelse med returneringen af produktet til dig.

Hvis du har et problem med et produkt bedes du kontakte os på: shop@MrPerfect.dk, før du returnerer produktet, så vi sammen kan prøve at løse problemet. Husk at oplyse dit ordrenummer.
Vi følger naturligvis forbrugerstyrelsen retningslinjer.


Risikoen for varerne:

Risikoen for varer købt hos MrPerfect overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Energibesparelse / tilskud

Energibesparelsen overdrages til EnergiMidt Net A/S. Energibesparelsen opgøres ud fra standardværdier fastsat af Energistyrelsen og som fremgår af Standardværdikataloget hos Teknologisk Institut
Energibesparelserne medregnes kun fra LED-produkter, hvor det fremgår af produktbeskrivelsen.

For LED-produkter, hvor det af produktbeskrivelsen fremgår at der ydes energitilskud, må energibesparelserne ikke overdrages til andre energiselskaber.

Vi anvender tilskuddet til at give lavere priser på vores produkter.

Vi medregner ikke energibesparelser fra LED produkter solgt til erhverv. Hvis du som erhvervsdrivende ønsker, at få energistilskud til en energieffektivisering skal du kontakte os inden køb, så kan vi ved større sager hjælpe med søgning af energitilskud.


For kunder bosat uden for Danmark:
Pr. 15 Februar 2016 er er oprettet følgende klagemulighed:

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via 
www.forbrug.dk.

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse shop@mrperfect.dk.